söndag 21 december 2008

Söndag kväll

Söndag idag - den har bestått av en jättelång promenad - och matlagning - och tv-tittande. Jag känner mig hungrig hela tiden och vägarna förbi köket har varit många. Ett stort intag av klementiner kan bekräftas! Och när vi pratar om mat, kan vi även prata om hur magen funkar, och nu äntligen efter år med hård mage funkar den som den ska tack vare en snäll doktor som tog mina bekymmer på allvar och gav mig recept på bl a Forlax som är jättebra! Tack till den doktorn!
Jag är i normalt stämningsläge, har dock en viss tendens att ramla lite neråt, gråter en del och har en del ångest men det känns ändå ok. Först hade jag tänkt att jag skulle skippa jobbet i morgon, jag misstrivs nåt fruktansvärt och gråter bara jag sätter min fot där. Jag är jätteledsen att jag har fått det så jobbigt på jobbet. Det är svårt för mig att jobba med mitt bipolära tillstånd just nu, jag väldigt skör och känslig, jag är som ett litet asplöv som darrar i vinden.

Inga kommentarer: