onsdag 28 mars 2012

En ledig onsdag som inte har varit något bra. Träffade kuratorn kl 10 och jag bröt ihop och svor att jag inte vill leva längre. Vi la en plan om hur resten av onsdagen skulle bli. Jag har försökt fylla onsdagen med snälla saker. Det har gått ganska bra fram tills nu då jag hetsåt choklad och annat godis. Det var godt samtidigt som det är dåligt. Nu måste jag ut och gå fast jag är fylld av oxascand. Jag har inte bestämt mig för hur länge mitt liv ska vara. Min man hotar mig - om jag skär mig så sviker jag hela familjen. Jag fattar inte sånt. Tycker att det bara är min ensak. Vilket det inte verkar vara. Klockan är nu 15:35 och jag ska försöka överleva på något slags positivt sätt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter inte alls som någon bra dag. Jag hoppas att kvällen blir bättre. Du förtjänar mer än hets.

Kram!

Miriam sa...

Tack för att du tar dig tid att kommentera mig - det känns bra. Mår lite bättre nu. Försöker vara positiv. Blähh. Kram!