lördag 17 november 2012

Vaknade i morse och kräktes hela förmiddagen. Låg i sängen och försökte tänka ut vad jag skulle äta. Var hungrig nämligen. Blev helt tunn och svag och trodde jag skulle dö. Inga krafter kvar i min svaga kropp. Jag mår lite bättre nu, har ätit fiskbullar och potatis. Ska försöka vara stark. Äta upp mig igen. Ingen vits i att äta massa mediciner om  kroppen inte är stark nog att ta hand om det.

Min dotter kom på besök med sambo, de hade köpt en hel del veckotidningar som tröst - jättegulligt gjort - som jag ska lägga mig i soffan och försöka läsa. Nu fattas väl bara att jag får diarré av fiskbullarna.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du och jag verkar må ganska lika för tillfället. Hoppas att det går över snart!

Kram!

S sa...

Verkar vara många som mår illa just nu. :( Hoppas veckotidningarna kan ge lite distraktion och att du mår bättre imorgon.

Kram!

Anonym sa...

Usch. Låter inget vidare alls. Men tidningar kan muntra upp lite. :)
Kram

Miriam sa...

Tack så mycket för era kommentarer, mår lite bättre nu framåt kvällen. KRAM!