fredag 16 december 2011

Men hur länge sover jag nu för tiden. 12 timmar i sträck utan problem. Det är väl medicinen förstås. Har tagit Sobril nästan varje kväll nu en tid. Är rädd att jag ska bli beroende. Men de hjälper mig genom dagarna.

Har svårt att sköta mitt jobb. Kan inte hålla fokus och är fylld av ångest. Rädsla att jag ska göra fel. Det får inte bli fel. Få sparken.

Idag ska jag träffa dottern och fika, efter jobbet. Hon brukar ha en hel del synpunkter på mig och mitt liv. Nu senast vill hon att jag ska skaffa en hund och sikta på att bli sjukpensionär på heltid. Men hon är min älskling. Jag har tur. Runt mig har jag många som älskar mig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Man kan behöva mediciner i perioder. Kanske tur att du ändå får sova om nätterna. Med tanke på jobbet. I alla fall kul att se dig här igen.

Miriam sa...

Tack för kommentar! Jag försöker då och då kommentera i din blogg men jag lyckas inte - vet inte varför men du ska veta att jag läser! Kram!

Anonym sa...

Ja. Jag vet inte varför det krånglar så. ..!?