torsdag 17 maj 2012

Förstår inte varför jag har så svårt för att skriva här? Jag har väl prestationsångest. Ska försöka skriva igen. Och läsa. Och att ni orkar läsa lite då och då.

Jag har varit uppåt/manisk ett tag nu och igår besökte jag min läkare för lite medicinjustering. Och jag mår bättre idag. Kan sitta still. Och läsa tidning. Ska nog gå bra att jobba i morgon igen.

Får in lite pengar på kontot i morgon igen. Ska/vill ha nya jeans. Det ska jag unna mig. Och fika på stan med maken och sonen/dottern. Jag älskar att fika på stan med min lilla familj. Känner hur mycket kärlek jag har för dem. All kärlek som gör att jag inte gör mig illa.

Och i dag är det 17 maj - passar på att fika lite extra!

2 kommentarer:

S sa...

Det är fantastiskt att man fortfarande har sin familj.

Jag hoppas medicinförändringen gör det lite lugnare för dig.

Om du bloggar så läser jag.

Kram!

Miriam sa...

Tack för kommentar! Jo det går bättre och bättre men pga höjningar blivit litiumförgiftad så nu får jag sänka - och hoppas att jag håller mig "frisk" i allafall. Kram!