lördag 9 juni 2012

Det blev ett bra möte med kuratorn och läkaren. Det blev inga större ändringar mer än att jag fick tillägg av Zyprexa som "vid-behovs-medicinering". Och det kan jag gå med på.

Idag har jag varit på ett stort köpcenter med man och son. Samt ett besök på Pizza-Hut. En utmaning. Som jag klarade. Duktigt!

Jag har sagt till mina föräldrar att de inte kan komma hit för att jag inte mår bra. Det var fruktansvärt och jag mår fortfarande dåligt när jag tänker på det hela tiden. Som sagt. Sobril har fått fötter att gå på. Har lust att ta några till även denna dag. Få lite lugn och ro. Så min ångest minskas.

1 kommentar:

Anonym sa...

Köpcentrum med ångest. Du är duktig du! Ibland måste man sätta gränser. Både mot sig själv. Men även mot andra. Försök att tänka att det var ett klokt val. Inte beskylla dig för att vara elak... Kram.