lördag 2 juni 2012

Har fått en humörsvängningsdagbok av läkaren som jag ska fylla i varje dag. Jag försöker göra det, det är intressant att se hur det svänger. Nu har det varit mest neråt och det brukar det väl göra efter att jag har varit uppåt. Ska visa upp dagboken till läkaren när jag träffar den på torsdag.

Skön lördag. Jag gör som vanligt ingenting frånsett långa promenader, så osocial som jag har blivit. Jag är som en eremit. Ensam i mitt lilla bo. Frånsett min man som jag tycker synd om eftersom min isolering blir hans isolering också. Men jag orkar inte. Jag orkar inte med umgänge. Så har livet blivit.

Nu roar jag mig med att se på tennis på tv´n.

2 kommentarer:

S sa...

Jag har också en humördagbok och tycker det är riktigt bra. Dessutom har vi en som min man fyller i, hur han uppfattar mig, så får man två versioner, intressant. Han har rätt bra koll faktiskt.

Kram!

Miriam sa...

Intressant att din man fyller i humördagbok också! Kanske vore en idé för oss också! Ofta tycker andra att jag är något annat jag själv inte tycker att jag är... Pust.

Kram!