torsdag 19 juli 2012

Kvällen har kommit med gryande ångest i kroppen. Har intagit ett antal Sobril och mår bättre. Men går och lägger mig tidigt i kväll, få slippa vara vaken liksom.

Träffade min läkare idag, terapeuten var med - det var ett bra möte, vi fortsätter med samma mediciner och stödsamtal samt ny tid om 6 veckor. Jag tappade humöret när vi började prata om ätstörningar, jag hatar det, känner mig som en jävla misslyckad vuxen kvinna med löjliga tankar. Men - jag fortsätter att kämpa.

Var på jobbet sen - mycket att göra så tankarna flög i väg och jag var tvungen att lägga fokus på jobbet. Jag hoppas jag inte har gjort alldeles för mycket fel.

Berättade för min chef att jag nog inte kan sitta i luckan eftersom jag har fått tics-attack och ibland kan jag inte prata. Inte lyckat att sitta i en reception då. Chefen var trevlig och sa att hon skulle stödja mig i vad det nu blir.

Roligt i dag: Nya byxor från Vero Moda. DET är roligt det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är inte misslyckad för att du har en ätstörning! Men jag förstår så väl att du tänker så - det tänker jag ofta om mig själv av samma anledning. Men varken du eller jag är misslyckade för att vi är sjuka.

Kram!

Miriam sa...

Tack Charlyene! Skönt att det inte bara är jag! Vet att du kämpar hårt. Kram!