onsdag 25 juli 2012

Onsdagar betyder ledigt från jobbet. Men egentligen har jag fullt upp på onsdagar så det stämmer inte riktigt. Jag jobbar 50 % och har 50 %  sjukersättning.

Egentligen betyder det inte ledig onsdag, för jag har alltid terapitimme kl 10 på onsdagar samt blodprov på vårdcentralen kl 13:30.

Idag var det sista dagen med terapi då terapeuten går på 5 veckos semester, och efter besök hos henne föll jag ihop och har legat sedan dess. Jag är helt slut, möjligen har jag gått in i väggen av all möjlig kontakt via vårdcentral och psyk.

Men nu får jag vila. Om jag skulle må dåligt är det bara att ringa till psyk. Men det ska nog gå bra. Först ska jag vila upp mig. Och äta glass.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ibland blir det verkligen för mycket med all kontakt med vården. Så jag hoppas att du får vila ordentligt. Kram!