tisdag 12 februari 2013

Hujedamej vilket jävla sockervrak jag är. Har precis satt i mig en påse tomtar, liksom äta tills det är slut. Nu får jag gå och titta på "Plastikkirurgerna" på TV3 och känna mig  ännu mer äcklig.

Och ännu mera mat: 80 st semlor beställda till jobbet för "fettisdagen". Jag slutade tidigt på jobbet idag så jag blev utan (fikat är vid 14) men det gör inget. Iallafall när man tänker på tomtarna som ligger och jäser i min mage.

Nu tar jag nya tag och får hålla mig undan köket en stund.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var det gott medan du åt det eller åt du bara ändå? För om det var åtminstone lite gott så var det väl inte bara dåligt... Eller så försöker jag bara försvara att jag har satt i mig en påse daim... :)

Kram!

Miriam sa...

He-he, jo lite gott var det allt. Tomtar och daim - smaskens