lördag 2 februari 2013

Lördag och jag är fylld av ångest, kanske ringer jag psykakuten, behöver prata, ska inte göra mig illa fast jag har bestämt att jag ska göra det. Men har bestämt att det får bli på måndag istället. Min make är på hockey och jag ville inte följa med. Vi tog en fika på stan först. Åt en j-la stor muffins med kaffe och jag sitter på fiket och försöker vara som andra, tänka på saker som att jag ska ha korv till middag ex-vis och så sitter alla andra på fiket och ingen vet att vad jag sitter och tänker på för sjuka tankar och är helt i min egen värld.

Jag ska följa hockeylagets framgång eller fall på text-tv. De förlorar säkert. :)

5 kommentarer:

Milla sa...

Vilket hockeylag håller du på :)
Här är det LHC mot AIK i stan ikväll och LHC är vårt lag. Milla

S sa...

Ja usch om folk kunde läsa ens tankar... fast kanske vore det bra på ett sätt för då skulle vi alla se att många av oss har rätt skumma tankar för oss ibland. Jag hoppas du slipper göra dig illa.

Vårt hockeylag bara förlorar.

Kram!

Miriam sa...

Milla: jo det är LHC som gäller, och de förlorade ju också, skit också

Miriam sa...

Ja tänk om folk visste, det är väl bra de inte gör, kram på dig!

Anonym sa...

En sjuk medsyster som så mången gång tänkt precis samma tankar som du....