fredag 13 november 2009

Ännu en lördag...

Är hemma på permis även denna helg och det känns så bra att få vara i hemmamiljö. Har mått mycket dåligt psykiskt men mår bättre idag, och det känns skönt att få vara hemma igen. Jag har längtat så efter min man och min son, efter att få röra vid dem igen. Det känns skönt att ha dem så nära igen. Jag har mått så fruktansvärt dåligt, så dåligt så jag inte trodde det var möjligt. Den här helgen ska jag njuta och bara ta det lugnt, så lugnt så att min hjärna kan hänga med och inte bli uttröttat.

2 kommentarer:

Bloggullet sa...

Så trist att du blivit inlagd, det visste jag inte.
Jag har tänkt på dig och undrat var du tagit vägen. Ibland behövs det hjälp för att orka med och att klara av tillvaron.

Jag hoppas att du blir bättre snart och att du får en fin helg med din familj.
Tusentals kramar till dig

Anonym sa...

Skönt att få komma hem till sitt eget för det är verkligen guld värt. Ta hand om dig. Kramar från Ylva