söndag 29 april 2012

Idag har jag varit ute i trädgården och skapat mig någón slags illusion över hur det ska se ut där, och jag tror mig veta vilket potential trädgården har.

Jag har tagit mina mediciner men nog blivit lite "hög", varit ute i skogen och vandrat och vandrat. Nu får det vara slut. Försöker finna lugn och ro. Jag har ju varit deprimerad och dödligt sjuk, och så vandrar jag från helvete till himmel. Mitt psyke är aningen mångfacetterad... Jag undrar hur länge jag ska orka. Eller du?



3 kommentarer:

S sa...

Det går mycket kraft åt att vara som oss... Lycka till med trädgården.
Kram!

Anonym sa...

Jag orkar. Om du orkar...

Miriam sa...

Tack för svar! Jag orkar ett tag till! Dag för dag.Föresten blev det inget trädgårdspyssel.... Jag vattnade växterna här inne istället! Kram på er!