lördag 28 april 2012

Lördag - och vi har varit på IKEA och Burger King - som alla andra. Vi - är son och make. Det var väldigt trevligt. Och nu har vi druckit kaffe och snart är sängen nästa.

Igår fick jag ECT, det kändes bra, känns bra idag också frånsett att jag inte kommer ihåg en hel del. Jag mådde så fruktansvärt dåligt förra veckan så jag fick akut ECT och för mig är det antingen ECT eller inläggning, och nu blev det ECT och idag är det helt ok. Ska ha på måndag också samt läkarbesök. Jag har tagit semester då.

Jag köpte en del blommor som jag har ordnat till på framsidan av huset, och det blev väldigt fint. Nu känns det som att sommaren faktiskt ska komma.

Min promenad i skogen i morse fungerade inte alls. Tänker om jag skulle gå ut igen, men jag har ingen större lust. Jag har muskelvärk i kroppen och gör kanske större nytta i sängen än i spåret?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är där i tanken. Att det borde finnas ett alternativ till inläggning när det krisar. Och att läsa om att etc skulle vara en variant gör mig mer öppen för frågan... Läkarna har frågat men jag har varit så rädd pga skräckhistorierna...