onsdag 25 april 2012

Ledig dag - sov länge och kunde njuta av lång frukost och frukost-TV.  Klädde på mig sen och gick ner till labbet på vårdcentralen. Skulle ta blodstatus pga en medicin jag tar. Som tur var så träffade assistenten en blodåder direkt och behövde inte hålla på och leta i evigheter. Åkte in med pendeln för att träffa min skötare sedan 6 år, hon känner mig bra. Så bra så hon förstod att jag mår väldigt dåligt. Får väl ta ECT på fredag igen, träffa nån doktor.

Ska gå på jobbet i morgon men ta semester på fredag. Ikväll längtar jag efter min man. Behöver nån som kan hålla runt om mig. Trots allt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur fixar du jobb och ect-behandling? Nyfiken. Kram.

Miriam sa...

Sjukskriver mig eller tar semester. Har försökt jobba efter ECT-behandlingen men det var helt fel. Yr som bara den.