onsdag 24 oktober 2012

Det är en kylig dag idag, jag sitter inne i filt och fryser. När Zyprexan verkar så ska jag gå och lägga mig. Är lite orolig och stressad idag. Först tog jag blodprov och det är en prövning, mina kärl drar ihop sig och vägrar ge ifrån sig något blod. Men till sist....äntligen. Gick det bra.

Sedan läkarmöte med terapeut. Det gick bra, fick sagt det jag ville men så här efteråt känner jag mig lite orolig och ledsen. Ensam på något sätt. Men läkaren är snäll och mycket trevlig, mån om att jag ska må bra. Och terapeuten är bra, fast hon ville diskutera ekonomi med mig och det var tråkigt, hon vill att jag ska spara pengar och inte springa till H&M varje gång jag har en peng över. Jag får försöka. Bläh.

Vem bryr sig om jag har nya kläder titt som tätt?? Precis som om jag ska dömmas efter det? Jag har ju kläder så det räcker nu...

3 kommentarer:

S sa...

Usch, jag köper också en massa kläder. Fast jag tycker ju att det är så roligt. Och inte skadar det någon annan. Men nu måste jag börja spara... Bra att du ändå har vårdfolk som bryr sig.

Kram!

Miriam sa...

Jaaa, så sant så sant, kram!

Anonym sa...

Usch för krypande blodkärl. Är precis likadan!!!