onsdag 3 oktober 2012

Ledig dag idag. Fika med dottern på stan - laxsallad och couscous - mycket gott och mycket trevligt. Sedan var jag hos terapeuten, hade varit lite nervös inför det, förra gången hade jag ju gjort illa mig och besöket hos henne då var upprivande. Idag var jag ledsen och trött, och lättad att hon var så god mot mig idag. Att även om jag gjort illa mig så var hon varm och god mig iallafall. Skönt. Efter det blodprover och det gick bra, är extremt svårstucken men idag gick det bra. Nu ska jag gå och lägga mig och försöka sortera tankarna.

3 kommentarer:

S sa...

Skönt att det blev ett bra besök hos terapeuten. Och blodprover är ju inte alltid så kul, så det var bra att det gick smidigt denna gång. Jag har också ätit lax idag, gillar fisk.
Kram!

Miriam sa...

Mm, lax är gott, gillar all fisk, kanske räkor till helgen. Kram på dig också!

Anonym sa...

Gott med fika och en god terapeut. Blodprov är mindre kul. Men oftast nödvändiga. Ju.
Kram.