lördag 27 oktober 2012

Ja men visst, fortfarande iskallt ute och inne, det kommer jag att tjata om tills det blir sommar igen (och då är det väl inte varmt då heller...).

Lugn lördag förmiddag, åkte i väg och handlade mat, och sedan in till staden för att bli ljushårig. Vilket jag blev, och nu ser jag lite roligare ut än mitt tråkiga gråa, jag är jättenöjd. Jag har svårt att sitta still, men fick jobba på det.

Ikväll är vi bortbjudna och det är väldigt länge sedan, tror det var i juli.... Men jag ska hänga på ikväll och försöka umgås utan att få svårt att prata (tror det är en medicinbiverkan). Men jag ska ju inte ha alldeles för roligt heller - så det blir att slänga ner några Zyprexa i väskan.

2 kommentarer:

S sa...

"Blondiner har roligare" sägs det ju, du och jag får hoppas att det stämmer! ;)
Hoppas också att du fick en (lagom) trevlig kväll.

Kram!

Anonym sa...

Jag tröttnade också på grått och blev röd.
Hoppas du fick en fin kväll.