tisdag 14 augusti 2012

Den här dagen har inte varit något bra. Började tidigt på jobbet idag - kl 07 - och jag hinner inte mer än sätta på datorn innan jag får veta att jag hade gjort ett fel igår. Säkerligen har jag vimsat till det utan anledning mer än att jag inte kan hålla fokus på det jag gör och så göra fel därför. Detta fel tog mig hela förmiddagen och det gick sedan inte att lösa, så nu får jag sitta där i skamvrån. Jag är så ledsen över detta, att jag klantat till det.

Nu är jag hemma och känner mig rastlös och stressad. Har ingen lust att göra mat så det struntar  jag i. Men jag ska ner till affären. Kanske köpa glass. Som tröst. För att jag är en strulputte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är inte ett misstag bara för att du begått ett.
Gaska upp dig vännen. Du är värd så mycket mer.

S sa...

Usch så jobbigt. Ibland går det fel fast man anstränger sig att göra rätt. Inte lätt att vara människa... Jag hoppas din dag blir bättre idag.
Kram!