onsdag 8 augusti 2012

Efter gårdagens hetsätning av hallon- och lakritsbåtar tänkte jag att jag hade gått upp typ 10 kg, men icke när jag vägde mig. Jag kan inte ha godis liggande hemma, frestelsen blir för stor :) Godis får jag sluta med - i allafall i veckan -  fast jag är en riktig godisråtta.

Och idag regnar det. Jag har tänkt försöka läsa en bok och sen besöka min son som ska hjälpa mig med Spotify....Känner mig som 100 år, allt tekniskt är obegripligt....,även om jag är en gammal sekreterare. Nej vars, jag är inte såå gammal, men jag har åldrats snabbt senaste tiden. Det har väl med att man har det psykiskt jobbigt, att det sätter sig på fysiken? Jag ser inte så rolig ut. Ett spektakel kanske?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man måste inte kunna allt. Och vem ser inte ut som ett spektakel?;)

Miriam sa...

He-he, du har rätt, kram!