tisdag 7 augusti 2012

Det har varit en bra dag på jobbet, jag har pratat med kollegorna och försökt vara social. Känner mig fortfarande ljus i huvudet, lust att läsa tidningen och laga mat. Det är svårt att förklara hur det känns när det svarta skynket faller ner och man ser för första gången att blommorna har färg, och man har lusten tillbaka.

Nog om detta. Annars känns det som att sommaren är över, jag har flertalet klänningar och sandaler jag inte kan använda eftersom det regner hela jävla tiden. Kanske ska jag ta klänning i allafall, strunta i att det regnar. Min son ska besökas i morgon. Mysigt. Då blir det fika och att träna på att äta en bulle till kaffet.

1 kommentar:

S sa...

Jag röstar för klänning, det går jag mycket i, blir benen blöta är det bara att torka av dem. :)

Skönt att det är lite ljusare för dig just nu.

Kram!