söndag 21 mars 2010

Yr

Var ute en sväng och gick. Var trött i benen och yr. Jag tror det beror på biverkningar av medicinerna. Jag vill att det ska vara så i allafall. Jag vill inte att det ska vara av brist på energi. För då förlorar jag och det vill jag inte. Kom hem och drack en kopp kaffe och åt två mackor och ett päron. Efter duschen. Känns bra.
I morgon ska jag träffa min terapeut efter mitt sammanbrott hos arbetsterapeuten i onsdags. Arbetsterapeuten tycker att jag är felbehandlad. Jag hoppas inte arbetsterapeuten har skrivit för mycket i journalen angående mitt sammanbrott så att terapeuten blir arg. På mig. Jag är skör och kan likagärna reagera blixtsnabbt och affektivt utan att tänka mig för.

2 kommentarer:

Ylva sa...

Det kommer att gå bra hos terapeuten. :D

S sa...

Nu var det några dagar sedan du skrev, jag hoppas det löste sig hos terapeuten, ni kommer nog ordna upp det.

Ville mest tacka för att du skrivit snällt till mig nu när jag varit lite under isen. Även om du inte är ett ansikte för mig så är du en person, och att känna någons välvilja genom datorskärmen betyder mycket.

Kram!