lördag 27 mars 2010

Så kan det va..

Lördag - först drogad och sedan vaknar hela kroppen till liv igen, jag har städat huset, lagat mat, gått 6 km, pratat på telefon, möblerat om och nu sprungit 6 km i skogen och det var för jävla jobbigt om jag får säga så...., jag är visst inte trött än fast jag är röd i plytet och borde vara trött.

Jag tänkte som så att det kan inte vara speciellt kul att vara min man, eller det är kanske väldigt spännande???
- Du får INTE cykla till jobbet!
- Men det är ju en ypperlig idé!
- Det är en jävla skitidé!
- Nu är du taskig....
- Nej - får jag se dig ute på den där cykeln kommer jag att ställa till med ett jävla liv.
- Suck, alla mina idéer skrotas

.......

- Jag är säker på att du är otrogen - säger jag till min man
- VA!!! Hur f-n ska jag hinna med det?
- Nej men du tycker att jag är skitjobbig att leva med och du vill säkert ha någon annan
- Nej det tycker jag inte och det är DU och JAG för alltid. Jag älskar dig.

Va gulligt - tänka sig att älska mig fast jag emellanåt är jobbigare än man kan föreställa sig

4 kommentarer:

Ylva sa...

Vad gulligt sagt. :D

S sa...

Tänk att det finns såna underbara karlar, man hör ju mest om motsatsen... Förstår inte heller att min står ut, men han har sån stor tolerans för mina "egenheter"... "aj då, inläggning igen, vad ska jag packa åt dig, och lite choklad vill du väl ha älskling?"

Kan vi inte klona våra och skicka ut till alla behövande tjejer? ;)

Miriam sa...

Ja - han är en underbar karl, att klona honom vore inte så dumt... :)

Maria sa...

Jag hittade en hel del i Linköping fast önskar att jag haft lite mer pengar förstås :) Men men, det kommer fler tillfällen :)
Vilken underbar man, en sån vill jag också ha. Vart hittade du honom? :)
Ha en bra söndag!
Kramkram