söndag 26 december 2010

Annandag jul, och det känns ok. Vi har varit bortrest några dagar, har firat jul hos mina föräldrar men åkte hem igår. Det har varit en stark påfrestning både för mig och för min familj att vara boende hos min föräldrar, och vi åkte hem en dag tidigare. Idag har vi vilat. Jag har tagit en Oxascand och legat på soffan. Sen har jag smällt i mig en massa godis och har dålit samvete för det. Ångesten är väl placerad långt där inne i mig, jag vi inte veta av den, jag hoppas jag ska klara av att hantera den utan att gå sönder. Utan att göra mig illa eller sjunka ner i ett djupt mörker.

3 kommentarer:

Anonym sa...

:( Hoppas att du ångesten går och gömmer sig snart.

Kram!

Miriam sa...

Charlyene: ja, hoppas den inte hittar ut ur sina gömmor....Kram!

S sa...

Det är inte alltid det lättaste att umgås med släkten, och allt blir så uppjagat vid jul. Kanske blir det bättre när du varit hemma igen några dagar?
Kram!