fredag 3 december 2010

Jag börjar sent på jobbet idag, har sovmorgon, jag sitter här med två värmefläktar på för att hålla värmen, det är minus 10 grader ute. Psykiskt har jag stärkts av lite ECT och mår mycket bra. Jag träffade min doktor i onsdags och vi har en plan så att jag kan få lite ECT titt som tätt. Jag känner mig väldigt nöjd över min situation.

Min dotter kommer hem från Lund ikväll, ska stanna över helgen, det ska bli trevligt!

Min man har köpt träningskort på Friskis & Svettis och jag har fått ett klippkort. I onsdags var vi där, jag sprang på löpbandet och så tränade vi muskler. Löpa går bra men övriga muskler har jag inte i överflöd av. Vi ska dit i morgon också och om jag "sköter" mig (med maten), så ska jag få ett årskort också. Det är så roligt att göra något annat! Glömma allt vad mediciner och diagnoser heter. Riktigt roligt.

2 kommentarer:

S sa...

Så kul att höra att du har fått till en bra plan med din läkare. Du förtjänar verkligen att må bra! Och jag ska heja på dig att du fixar maten, du gillar ju tydligt att träna och det är väl en bra morot.

Kram!

LillaMy sa...

Jag hejar på dig också....

kram!