onsdag 29 december 2010

Mår bättre idag, sov gott på Theralen och vaknade lugn i morse. Idag har jag varit fysisk aktiv, tror att jag gick 7 km, var helt slut, snoret rann och jag var yr i bollen. Här hemma har jag lagat mat, ätit en hel del, känt mig hungrig hela tiden. Min dotter kom hem nu på eftermiddagen efter en kväll på krogen, det var spännande att höra vad hon har haft för sig, en helt annan värld som jag inte har upplevt på evigheter. Hon kunde i allafall berätta att en cocktail kostade 125,-. Lika bra jag håller mig hemma...=)

3 kommentarer:

Maria sa...

Ibland är det dyrt att ha roligt, men man kan ha roligt billigt också :)
Kram och gott nytt år! <3

LillaMy sa...

Gott nytt år på dig. Hoppas du får en lugn helg. Kram!

Miriam sa...

Tack så mycket för era hälsningar! Kram!