fredag 31 december 2010

Idag har jag och min man varit på Friskis&Svettis och svettats. Jag börjar få till det här med vikterna och maskinerna, även om jag känner mig svag och klen. Ska väl gå framåt med tiden hoppas jag. Det är väldigt roligt att vara där med honom, att vi gör något tillsammans, jag uppskattar det verkligen.

Jag uppskattar också att han önskar leva ytterligare ett år med mig. Det sa han. Han sa att det hade varit ett jobbigt år med mig men att han älskar mig för den jag är. Det värmer. Jag har haft ett jobbigt år på alla sätt och vis, men han står där ändå.

Nyårsmiddagen är uppäten - nu får vi se om vi orkar sitta uppe till tolvslaget, jag tror inte det. Brukar slumra till vid 22. Jag har ringt mina föräldrar och önskat dem gott nytt år så är det gjort. Sen är det svärföräldrar och barnen. GOTT NYTT ÅR!

1 kommentar:

LillaMy sa...

Ja, visst är det roligt att man har lite gemensamma intressen samtidigt som det ibland också är skönt att ha egentid. En kombination av det är helt perfekt. God fortsättning på dig förresten.

KRAM!