söndag 12 december 2010

Jag har spridda tankar för tillfället, är okoncentrerad och splittrad:
1. Jag har börjat tänka på julen. Vi ska åka 50 mil till mina föräldrar för att fira där tillsammans med min syster och familj. Jag har sagt vi ska vara där i 4 dagar men nu har jag lust att minska till 3 dagar. Av olika anledningar.
2. Har lust att klippa av mig allt hår. Ha HELT kort hår
3. Min man kontrollerar mina armar varje kväll för att jag inte ska göra mig illa.
4. Oroar mig för att Oxascand ska ta slut. Vågar inte tjata på läkaren
5. Oroar mig för att jag inte får nog med fysisk aktivitet, är rastlös och orolig hela tiden.
6. Har medicinbiverkningar i form av ryckningar i kroppen och lågt blodtryck, dålig hukommelse - glömmer bort det allra minsta
7. Är ständigt fkasugen. Ska gå och fika nu.
8. Älskar min man oerhört mycket, jag är bortskämd på kärlek,

1 kommentar:

LillaMy sa...

Sv. Tack för titten och ja, delvis har jag väl någon att prata med, men det svåra är att be om hjälp samt att härbärgera den starka ångesten som kommer över mig. Det är i alla fall bättre idag, det är skönt.

Kram!