onsdag 7 september 2011

Jag har lite problem med mitt bloggande. Glömt adresser etc, och när jag har skrivit något så har det bara försvunnit. Nu har jag till sist kommit in på den här bloggsidan igen. Tur.

Idag har jag min lediga dag. Försökte sova länge och ha sen frukost. Till sist gick jag upp och tog en dusch. Mådde skit, yr och fick sitta i duschen för att inte svimma. Duschen gjorde så jag fick känslan av att jag skulle drunkna, svalde vattnet och gapade efter luft.

Efter att jag återfått krafterna åkte jag in till stan för att ha min terapitimme. Det blev kaosartat idag, vi käftade mot varann och hon tyckte si och så och jag tyckte si och så.

Varning:

Fick lova att inte göra mig illa, jag som tänkte göra det på fredag, vet inte om jag klarar låta bli.

Nu ska jag ut och gå en promenad, behöver gå förbi affären också. Jag/vi ska ha ett stort kalas på lördag och behöver handla mat. Jag ska bl a ha en fläskfilé som ska tillagas innan dess.

2 kommentarer:

S sa...

Det är jobbigt när självskadandet blir ett sorts behov, när det känns som en vän fast det är en sån otroligt elak vän. Jag hoppas du klarar dig utan även om jag vet av erfarenhet att det kan vara svårt.

Stor kram

Anonym sa...

Det låter som en riktigt sugig dag. Men inga moralkakor om att inte självskada från mig inte. Jag bara hoppas att det kommer en dag när du inte längre mår så dåligt att du vill skada dig.

Kram!