lördag 3 september 2011

Sjuka tankar. Vad håller på att hända med mig? Det glider mig ur händerna. Jag tappar greppet. Hjälp fast ändå inte hjälp. Ingen kan hjälpa mig känns det som. Vad ska jag ringa psykakuten för när de ändå inte kan hjälpa mig? Jag gör mig illa ändå. Jag passar inte in här.

Jag river mitt hår hos min skötare och skriker: Vad ÄR det med mig? Jag har en man och två barn som älskar mig och ÄNDÅ!! Så är jag köttfärs. Min skötare säger: Du har en störning. Jo vars. En störning var det.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det räcker inte med kärlek.

Miriam sa...

Charlyene - nej det kanske inte räcker med kärlek, det kanske inte gör det. Överlever lördagen. Kram!

S sa...

Nej, det har inte räckt med kärlek för mig heller. Kärlek är bra, kärlek ger en något att kämpa för, men det når inte ända fram.

Kram!