onsdag 14 september 2011

Uj vad det blåser! Höll på att ramla av cykeln. Jag hatar när det blåser. Sitter hemma och tittar på "Masterchef" och äter naturgodis som jag fått dille på. Mm va gott.

Har så småningom kommit mig efter en känslomässig jobbig helg, jag är dock ledsen och har destruktiva tankar - ska det aldrig bli bättre? Jag är ju vuxen och mina föräldrar är som de är. Jag känner mig i underläge och tänker att jag aldrig kommer att klara av relationer. Jag har svårt för relationer. Vare sig det är för föräldrar, svärföräldrar, barn, arbetskamrater - jag klarar inte - är så misslyckad - bäst att jag är ensam.

Varit och träffat terapeuten idag, pratade en del, svårt att komma ihåg saker, jag har fått ECT idag också och är lite "snurrig" i huvudet. Narkospersonalen försökte ta ett blodprov för Clozapinet på mig men misslyckades. Tror de försökte på 10 ställen. De gav upp.

Känner mig lite stressad här hemma, svårt att slappna av, ångestfylld. Har tänkt att ligga här i soffan tills det är dags att gå och lägga mig. Snart är det fredag!!

Beställde frisörstid tills i morgon, tycker att håret har blivit för långt. Det är säkert jättedyrt - 300?

Nej nu ska jag lägga mig ner. Försöka slappna av.

2 kommentarer:

S sa...

Relationer är svårt för många, även "normala" personer, men det verkar som om vissa människor fått högre berg att klättra över än andra, det är orättvist. Jag tror inte att du är misslyckad, du gör säkert så gott du kan i en svår värld.

Hoppas du kan slappna av en stund.

Kram!

Anonym sa...

Håller med S, hon skrev väl ungefär det jag själv tänkte skriva... aldrig hinner man först ;)

KRAM