lördag 22 september 2012

Det har varit en händelserik vecka med hypomani ,gjort mig illa,  mycket att göra på jobbet och ett läkarbesök i onsdags med läkare och terapeut. Det funkar. Skulle inte ändra på några mediciner, men gå upp i vikt, inte motionera för mycket, och låta bli för mycket lugnande samt försöka göra mitt bästa på jobbet. Vilket jag gör. Vi bestämde även 1-2 ggr ECT eftersom det har mest effekt på mig.

Så igår hade jag den första och jag mår mycket bättre idag, det är makalöst, synd bara att effekten är så pass kortvarig. Jag får njuta så länge det går.

Och idag är det inte svårt att hålla sig inne, skitväder ute, och kallt inne.

3 kommentarer:

S sa...

Ibland är det mycket att tänka på om man ska sköta sig ordentligt. Skönt att du får effekt av ECT:n, om än kortvarigt. Hoppas du får en trevlig dag.

Miriam sa...

Jo det är mycket att tänka på, orkar jag sköta mig? Jag vet inte riktigt, men ska försöka i allafall - det gör jag hela tiden, alltså göra mitt bästa. Trevlig helg på dig med! Kram!

Anonym sa...

Bra kämpat. Ändå!