tisdag 4 september 2012

Nu avverkat 5 timmars arbete, jag  har  skrivit lite på maskin, jag är även med på sekreterarmöte där jag inte fattar ett skit, men i allafall omväxling till att stirra in i datorn. Nu är äntligen arbetstiden över,  och jag träffar sen  min man på stan, vi ska träffa terapeuten tillsammans. Jag är lite nervös inför detta, men det flyter på ganska bra, ändå känner jag mig ledsen. Jag ska lova att jag inte ska göra mig illa men jag kan inte lova något sådant. Tyvärr.

Hemma har jag tagit lite lugnande och Zyprexa, var helt jättestressad och orolig så jag inte kunde sitta still, och åt en massa skit, liksom för att lugna känslorna.

Ikväll kommer min dotter på besök. Så jag ska inte trycka i mig ännu mer piller. Vill inte sitta som en zombie när hon är här.

I morgon har jag ledig dag, ska träffa terapeuten en gång till och jag vet inte vad vi ska prata om. Jag ska försöka analysera varför jag är så ledsen, även om min man och terapeuten tyckte det var ett bra möte.






Inga kommentarer: