onsdag 26 september 2012

Självskadebeteende: Jag mår inte så värst bra. Jag känner mig ensammast i världen, jag inbillar mig att det är så här det känns att dö. Ensam. Jag sitter i min lilla bubbla och står inte ut längre - är det så här det känns att dö? Sista anhalten. Jag undrar om jag ska ringa till psyk-akuten och säga att jag inte är helt tillräknelig, vad jag kommer att ta mig till? Att jag överlämnar mina tankar och handläggningar till dem? Jag tror inte att min terapeut orkar mer av mig heller? Men det är ju deras jobb. Jag ska överleva. Ett tag till.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet inte hur det känns att dö, men om du är i det läget så att du klarar av att ringa psyk så ring för sjutton!
Gör vad du måste för att överleva, om det är överleva du egentligen vill - du kanske inte vill dö?

KRAM!

PS.
Och jag tror visst din terapeut orkar med dig - som du säger, det är deras jobb!

Miriam sa...

Charlyene: Tog 2 Sobril och lade mig i soffan och väntade tills min man kom hem och höll om mig.

Anonym sa...

Usch. Kram.

S sa...

Kram! Hoppas det varit något bättre idag.