söndag 23 september 2012

Nu har jag sovit i 12 timmar, min man är bekymrad över att jag sover bort halva livet och kanske kan han ha rätt, men det är skönt att få sova. Jag har hela dagen framför mig, vet inte vad jag ska hitta på, resten av familjen ligger fortfarande och sover. Kunde ta bilen men har fått för mig att jag inte kan köra bil så det vågar jag inte. Har fått en del tics av medicinerna, vet inte vilken medicin. Kanske kan jag få mannen och skjutsa mig till ICA. När han vaknar.

He-he - nu ringde dottern och ville äta mat här idag, med sambo, innan de ska titta på fotboll på tv här i eftermiddag. Så fick jag att göra.... Och kanske kan jag ju titta på fotboll jag också.

2 kommentarer:

S sa...

Om du behöver sova så gör det väl inget. Man har ändå inte mycket till liv om man går omkring trött.

Ha en trevlig eftermiddag!

Miriam sa...

Nej det har du rätt i. Nu har halva dagen gått och jag är trött igen. Bäst jag vilar lite...