tisdag 11 september 2012

Min mix av mediciner är tydligen bra mixat eftersom jag upplever mig själv som ett rakt sträck. Inga känslor vare sig upp eller ner. Bara rakt fram. Och det är ju bra. Men tråkigt.

Jag får hitta saker att intressera mig för. Göra så vardagen blir lite roligare. Och nej - jag ska inte sätta ut några mediciner. Det vore otacksamt mot min kära doktor.

Annars - idag mens-smärta så jag tror att magen ska spränga sig ut ur kroppen. Tänk att det kan göra så vansinnigt ont. En annorlunda smärta, en fysisk smärta och inte psykisk.

Och nu ösregnar det ute, åskoväder och jag är jättegodissugen.

2 kommentarer:

S sa...

Jag är rädd för det där, att bli ett rakt streck. Samtidigt klagar jag på alla ansträngande svängningar. Aldrig blir man nöjd!

Tråkigt att du har ont, hoppas det går över snabbt.

Kram!

Miriam sa...

Tack för din kommentar,och efter flertalet Panodil ska jag nog gå och lägga mig. Kram!