fredag 26 juni 2009

Hade en tråkig dag på jobbet, väntade bara på att få gå därifrån. Träffade min man på stan och vi tog en jättegod sallad. Så tittade vi lite i några affärer innan vi hyrde några DVD och åkte hem. Det har varit en lugn kväll med först Sverige mot England - som vi förlorade ju förstås - sååå irriterande! Sen en dokumentär om Michael Jackson, jag tycker det är jättesorgligt att han dog så tidigt och att hans liv blev som det blev.

Nu sitter jag här och försöker bli trött, har en släng av min hypomani kvar, det är svårt att komma till ro på kvällarna, jag fattar det inte riktigt....

2 kommentarer:

Bloggullet sa...

Kul med en ny bloggare, kom hit från Ord2.

Ha en fin helg.
Kram

Anonym sa...

Visst var det tragiskt att han dog. Men jag känner inget för kändisar. Tyvärr, sån är jag.