lördag 13 juni 2009

Har hittat min blogg igen, den har varit nere sen december 2008. Har inte haft lust att skriva något, men tänkte jag kunde skriva några rader. Jag brukar glömma bort lösen och e-postadresser och så startar jag nya bloggar, ibland känns det som att jag har bloggar överallt. Men det är jag väl inte ensam om kan jag tänka.

Idag har jag varit ute och gått en promenad i raskt tempo, ska egentligen inte göra det pga min fot och min intension att gå upp i vikt, men kunde inte hjälpa det. Sen var jag i affären för att köpa växter till köksfönstren, det var alldeles för mycket att välja på så det blev inga. Får göra ett nytt försök i morgon. Nu har jag suttit här och haft ett projekt med sax och lim, det blev bra, ska ta det med till terapin på måndag. Jag är supereffektiv när jag fått något på hjärnan, det blev en hel del arbete gjort.

Resten av familjen: en spelar golf, en sover ut hos en kompis och den tredje är i Stockholm hos en kompis, de skulle på fotboll. Jag försöker göra snälla saker, har haft en fruktansvärd ångest de senaste dagarna, men idag har jag hitintills lyckat hitta på snälla saker och inte grävt ner mig. Känner mig stolt för det!

Nu är det dags för lite kaffe igen - ha en bra lördag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Jag vet hur det är med en massa nya bloggar. Själv startar jag nya bloggar hela tiden och skapar nya epost-adresser. Min mamma blir tokig.

Kan även skaffa nya mobilnummer och sånt. Som att fly från sitt förflutna och skapa ett nytt.

// Trippelmamman

S sa...

Jag har också haft olika bloggar, men nu har jag lyckats hålla mig till en ganska länge, ta i trä.

Ville bara säga hej.

Kram,
S (chai)

Miriam sa...

Kul att ni läst! Ska försöka skriva mer!