måndag 22 juni 2009

Idag var det upp som en lärka 05:10, jobbet väntade! Tog bilen till jobbet, men kör som en alika, jag blir hemskt nonchalant och slarvig när jag kör på alla mina mediciner. Det är ju mitt ansvar förstås, försöker köra så sällan det går. Värre var det här om veckan då jag skulle (manisk) åka till psyket och jag tog bilen. Ja, det gick undan kan jag säga. Terapeuten blev jättearg på mig. Och med rätta förstås. Pinsamt.

Nå väl, det fanns att göra på jobbet men inte för mycket så jag kunde smita iväg på lunchen och köpa en klänning. Jag blir ju bara fetare och fetare för varje dag som går - så jag måste ju köpa klänningar som passar mig. Alla mina trånga byxor och kjolar ligger ute i garaget. SORG.

Sen var jag på Ica Maxi och storhandlade, det var första gången för mig på väldigt länge, vi har haft shopping-KBT på Maxi... Och det gick bra, min terapeut är på semester, men jag klarade av att vandra omkring där bland alla varor.

Har nu gjort middag och mina familjemedlemmar - 2 av dem - har åkt till Ikea för att köpa tv-bänk. Vi ska förnya oss och lämna tjock-tv:n till sitt öde. Jag vet inte riktigt hur det ska bli, hela vardagsrummet kommer väl att drunkna i tv:n, en 42 tum.

Jag är fortfarande väldigt känslig efter min mani, ska egentligen inte sitta framför datorn, men...äsch, nåt kul ska man väl ha?

Inga kommentarer: