lördag 19 januari 2013

Har varit ute på en liten tripp idag, åkte till en annan stor stad, det var skönt att komma bort ett tag. Maken, dottern och sambo följde med. Jag är inte helt enkel att åka i väg med, jag tröttnar ganska snabbt och vill åka hem igen. Skäms, att jag tar så stor plats och gör att andra måste åka med, men det är precis som att jag blir snabbt rastlös. Vill iväg igen. Kanske borde jag ha tagit med några Zyprexa som får mig att tröttna. Och så var det så j--la kallt så fötterna blev utan känsel. Jag hatar när det är kallt. Egentligen borde jag fetta upp mig så jag får lite underhudsfett.

Vi åt på Pizza Hut, himla goda pizzor, fettet bara dröp. Jag jobbar på att acceptera detta att jag säkert gick upp 40 kg. Nu ska jag ta en kopp kaffe och ta en KAKA till. Ska man fika så ska man fika. Med kaka.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den apparaten känns igen. Enorma projekt att ta sig iväg. Och när man väl kommit fram så vill man hem igen. Typ.

Miriam sa...

Osynliga bekännelser: Ja precis så är det! Kram!