måndag 21 januari 2013

Igår var det en solig vinterdag, solen sken och snön gnistrade. Men det kantades av enorm trötthet och svårt att gå. Jag gick min runda, plågade mig, ungefär 6 km, men kroppen kändes svag och dålig. En del av mig sa att jag skulle gå färdigt runda oavsett kroppens signaler, medan den andra delen sa åt mig att gå hem, tänka på mig hårt plågade kropp, det är inte säkert att den håller hur länge som helst. Nej, trött, trött, trött.

Idag ska jag till jobbet, hur tråkigt som helst. Hoppas det går snabbt och att jag gör rätt. Hej, hej.

Usch va jag gnäller. Nu är det dags att föna håret, försöka göra mig presentabel.

4 kommentarer:

S sa...

Äsch, lite får man gnälla. Hoppas det blir en bra dag för dig ändå.

Kram!

Anonym sa...

Jag tycker också man kan gnälla lite. Tror tom den typen av gnäll kan vara förlösande.
Kram

Miriam sa...

S: Ja gnälla får man kanske göra...dagen blev bra till slut! Kram!

Miriam sa...

Osynliga bekännelser: Ja, jag får väl gnälla, dagen blev bra, Kram!