fredag 18 januari 2013

Idag ätit lite annorlunda mat och är mycket stolt över detta. Bl a en muffins på jobbet och 2 kokkorvar här hemma. Ångestframkallande men jag är ändå väldigt stolt över mig själv. Och senare ikväll är det film och godis. Ska jobba bort den hemska ångesten jag känner. Känna mig duktig i stället.

Jag tror att min man inte vill att jag ska skriva här. Han tror att det är dåligt för mig. Jag tycker det ger mig tröst och gemenskap.  Och om jag vill skriva så gör jag det. Får skriva mer i morgon - när han sover....

2 kommentarer:

S sa...

Lite trist att din man inte gillar att du skriver. Vad tror han händer? Min man får läsa allt jag skriver i min blogg, han tycker det är bra att få titta in i mitt huvud. Hoppas ni löser det där.

Kram!

Miriam sa...

Svårt att säga vad han tror ska hända, jag ska fortsätta skriva i alla fall. Kram!