onsdag 16 januari 2013

Idag en träff med min läkare och min skötare. Det gick bra, vi kom överens om vad vi ska göra vid vissa tillfällen, några planer och vad jag ska göra vid vissa tillfällen. Att jag ska hålla mig till de uppgjorda planerna oavsett om jag tycker det är dåligt eller inte. Och ta mina Zyprexa som jag lovat.

Och äta min mat. Som jag lovat. Resten av dagen har varit fin, jag har varit väldigt trött men det beror väl mest på att läkarbesöket tog på krafterna. Nu får jag vila mig och stå emot påsen med lakrits som finns i skåpet.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fast... Kan man inte få unna sig lite lakrits när man tagit sig igenom ett sånt möte!? Kram.

S sa...

Det kan minsann vara våldsamt tröttande med såna möten, jag såg nästan i kors när jag gick ifrån mitt senaste. Men det är väl bra att göra upp planer. Är förstås inte alltid man följer sina planer men man kan jobba på det och bli bättre. Då blir det en sorts trygghet.

Kram!

Miriam sa...

Osynliga bekännelser: jomenvisst kan man äta lakrits - vilket jag gjorde tills det var slut i påsen...Kram!

Miriam sa...

S: Jo det tar på krafterna med såna möten, men nu är det över för denna gången. Kram!