onsdag 2 januari 2013

Nytt år! Kanske blir det bättre än det förra? Inga bra förutsättningar för mig jusst nu som är deppig och nere, men ska försöka. Min terapeut är sjuk så vill jag ha kontakt med någon får jag ringa psyk-akuten. Det känns ensamt. Att vara nere på nyårsafton är tråkigt men jag gjorde så gott jag kunde. Tog vid behovs "hat-medicinen" Zyprexa och kvällen blev överkomlig. Vi höll oss vakna till kl 24  jag och min man, för att se fyrverkeriet och det var fint. Vad mycket pengar folk lägger på sånt. Vi fick fira ensamma, båda barnen är i olika länder just nu, och har roligt där. Vi(min man) har skaffat Skype (jag fattar inget) och min man har "pratat" med sonen, det var kul, fick även se fyrverkeriet i den staden där dottern är.

Jag har min lediga dag i dag och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Ska väl försöka gå ut en sväng för att få lite frisk luft. I övrigt har jag orkat duscha och bädda.

Inga kommentarer: