söndag 27 januari 2013

Jag mådde dåligt några dagar men har hämtat mig, till slut. Jag gick hela torsdagen och fredagen och hoppades att min terapeut skulle ringa - tankeöverföring - ring, ring! Vilket hon inte gjorde. Det spelar till slut ingen roll att hon inte ringde för jag mår bättre idag. Man väntar ut dåliga tankar tills de slut är borta. Ibland. Kanske borde jag säga upp kontakten med terapeuten? Nej det skulle jag inte våga.  Men det är lockande ibland. Få vara fri och göra vad jag vill.

Hade en underbar dag i Stockholm igår, jag tror jag gick flera kilometer - från affär till affär och rea för det mesta. Handlade lite saker och kläder, riktigt roligt.. Jag var förberedd på kyla och hade till och med mössa på mig!!! Så går det när man tänker praktiskt istället för att vara fin.

2 kommentarer:

oumberligating sa...

Ingen är ett hopplöst fall, men däremot kan omgivningen göra att man känner sig så!
Var rädd om dig på alla vis och du vet var Oumberlige Peter håller hos om det är kaos!
Har du sett min medicinblogg?
www.jernsaxen.blogspot.com

S sa...

Mössa kan vara fint. Så bra att du hade det trevligt i Stockholm och att det känns lite bättre nu. Man övar sig och blir skickligare på att stå ut tills det vänder, ibland, fast man önskar att det vore lättare...

Kram!