lördag 5 januari 2013

Sovit i 13 timmar och var fortfarande trött när jag skulle gå upp. Åt frukost och gick en timmes promenad, ja alltså i sakta tempo men ändå. Fick ECT igår, och gick till jobbet efteråt. Det är inte smart - jag vet det men vill inte krångla på jobbet, förlora pengar etc... Ska ha på måndag också men tror att jag ska vara hemma då. Får göra det. På jobbet igår visste jag inte vilken dag det var.... Chefen sa en gång att jag inte fick komma när jag har fått ECT, så jag får väl lyssna på det.

Jag hade med mig mina mediciner till jobbet som jag tog - tror jag - jag har inget minne av att jag gjorde det - och är så rädd för att jag har tappat medicinerna och någon hittar påsen och förstår vad det är jag har för diagnos. Usch.

Annars känns det hoppfullt, jag kan se färger igen och hoppas helgen ska bli bra och positiv, samtidigt så är det väldigt skört så jag får inte känna mig värdelös om det dippar igen under helgen.

Inga kommentarer: