måndag 18 januari 2010

En ny dag

ECT-dag. Trött och slö. Men mår bra på två Panodil. Ska inte ut och gå i skogen idag. Kroppen behöver vila känner jag. Jag har reparatörer här hemma, de lagar det som hade gått sönder. Så jag sitter i köket och väntar på att de snart ska vara klara så jag kan slänga mig i soffan. Är inte färdigutvilad än.
Jag träffade läkaren idag, vi behåller medicineringen som den är, det är inte mig emot, den funkar perfekt även om jag är lite snurrig emellanåt och glömmer en massa saker. Och så ska jag få underhålls-ECT fram tills mars.
Min terapeut tyckte det lät väldigt mycket och frågade om jag verkligen ville ha det, hur ska min skalle klara av så mycket ECT? Hm. Men jag har bestämt mig. Heller ECT än depression.
Jag har lagat lax här, det stinker fisk i hela huset, stackars reparatören som behöver jobba i stanken. Jag tänkte inte på det......

1 kommentar:

Ylva sa...

Vad bra att du fick vad du ville. :D Kram