söndag 10 januari 2010

Fina fötter.....

Var på fotvård igår, hade fått presentkort på spa-anläggning från mina barn i julklapp. Det var helt underbart. Nu är de lena som bebisrumpor! Synd att det inte är sommar så jag kan stoppa fötterna i sandalerna!
Idag har jag varit ute och gått en timme, det är inte riktigt kallt idag som tur är. Vårt hus hänger inte med i kylan utan det är jättekallt här inne, jag har haft mycket kläder på mig.
Jag har gått upp i vikt, jag försöker acceptera och hålla god min fast jag har ett monster i mig som skriker av ångest och förakt.
Humörmässigt mår jag "normalt", jag är så förvånad över detta, är det så här det känns att vara normal?? ECT gör under för mig. Är det så här andra "vanliga" människor har det??? Är det så här det känns? Livet är värt att leva! Måtte det alltid vara så här!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att höra att du mår "normalt"! Jag hoppas också att det håller i sig för dig. Länge, länge!
Kram!

Anonym sa...

Vad härligt att du mår bra och jag hoppas också på att det skall hålla i sig länge.