söndag 3 januari 2010

Men vad är det med mig??

Har haft det bra ett tag men nu börjar tvivlet i mig spira. Jag försöker vara som alla andra, försöker ha en hobby och ska gå på kören på torsdag. Jag ringde precis till min "körkompis" och avtalade tid när jag ska komma förbi och hämta henne. Och så får jag ont i magen och tänker att jag inte klarar av det. Jag orkar inte prata. Blir ett vrak socialt. Jag är helt socialt missanpassad. Jag vet inte vad det är med mig. Jag är ledsen. Livet är svårt. Och jag har bara ett ECT-tillfälle kvar som håller mig uppe. Vad ska hända när det är över? På fredag är sista gången och då får jag väl träffa en doktor och få diskutera vad som ska hända efter fredagen? Hjälp. Hjälp.

Jag har medicinbiverkan för tillfället - yrsel, det snurrar, jag tappar tråden, vet inte var jag är ibland. Och så ska jag jobba i morgon.

Vara KOMPETENT!!! En arbetsför kvinna i SINA BÄSTA ÅR!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt att höra att det är sämre igen. Har du någon som du kan prata med, någon som kan hjälpa dig att reda ut om det finns något som kan göras?

Anonym sa...

Skickar en massa styrkekramar till dig.

Miriam sa...

Tack snälla ni!