lördag 20 februari 2010

Att blogga

Jag tänker på det här om mitt bloggande. Jag tänker på hur ni gör kontra hur jag gör. Ni verkar alla ha en röd tråd som ni bygger kring och så får ni ett långt blogg med många intressanta tankar. När jag ser på hur jag gör så har jag svårt att hålla en röd tråd länge. Jag har svårt att koncentrera mig. Det blir korta meningar gripna ur luften. Som nu. Nu vill jag avsluta. Vad tror ni? Jag känner att jag är dum och inte får fram det jag vill. Jag blir stressad och tankarna slutar. Fast jag egentligen är en ganska klok kvinna.

2 kommentarer:

S sa...

Du är absolut en klok kvinna. Alla bloggar på sitt vis. För mig tar det lång tid att skriva, även det simplaste inlägg om vädret. Jag kan bara inte få ihop orden snabbt, och så hatar jag om jag stavar fel. Så jag kommer aldrig få ihop sju inlägg om dagen som vissa får. Man hittar alltid bloggar som är smartare, mer stilfullt formulerade, intressantare, roligare än ens egen. Bara att leva med...

Jag tänker som så att alla har sin personliga stil, och det är bara trevligt att allt inte låter likadant. Jag läser gärna det du skriver.

Ylva sa...

Den enda röd tråd jag har är bara mitt mående men det verkar ju inte vara så värst bra det heller för det blir lite knäppt skrivet det med.